Ο λόγος που γράφουμε για επικλησιακό βωμό προκύπτει από τη διαπίστωση ότι πολλοί ερευνητές λόγω ημιμάθειας έχουν καταστρέψει τη ζωή τους.
Έλληνας αστρολόγος νοσηλεύθηκε σε ψυχιατρική κλινική στο παρελθόν. Τρεις φοιτητές που έκαναν επικλησιακό βωμό, επικαλούμενοι το ολυμπιακό πνεύμα του Οφιήλ με σκοπό το κέρδος, έμειναν εγκλωβισμένοι για δώδεκα μέρες στο διαμέρισμα που είχαν ενοικιάσει γι’ αυτό το σκοπό. Αυτό το γεγονός συνέβη το 2002. Ο ένας αγνοείται ακόμη και σήμερα. Ο δεύτερος δείχνει 20 χρόνια μεγαλύτερος από την ηλικία του και πάσχει από σοβαρή διανοητική διαταραχή. Ο τρίτος ταλαιπωρήθηκε για δύο χρόνια από κρίσεις επιληψίας και η ανάμνηση που έχει από το γεγονός είναι θολή.
Υπάρχουν δεκάδες ακόμη περιπτώσεις που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, αλλά δεν είναι επί του παρόντος. Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι ο επικλησιακός βωμός δεν είναι παραλλαγή του απλού βωμού και για να εφαρμοστεί, χρειάζεται γνώση που αποκτάται δύσκολα.
Επικλησιακός βωμός είναι ο βωμός όπου με τη σφραγίδα και το όνομα μιας οντότητας, επικαλούμαστε την οντότητα αυτή να έρθει στη φλόγα του κεριού που έχουμε ανάψει γι’ αυτό το σκοπό. Η οντότητα αυτή μπορεί να είναι στοιχειακή, δαιμονική ή αγγελική. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι το ίδιο σοβαροί και πρέπει να είμαστε συνεπείς με τη τήρηση των κανόνων που υπάρχουν για μια τέτοια τελετουργία.
Η διαφορά που έχει με τον απλό βωμό συνίσταται στα εξής:
α) Το τραπέζι που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι απαραιτήτως καινούργιο. Το ιδανικό θα ήταν ένα τραπέζι δρύινο 80x130 και ύψος 80 εκατοστά.
β) Να μην έχει εισέλθει για 40 μέρες στο δωμάτιο του βωμού άλλος άνθρωπος.
γ) Οτιδήποτε υπάρχει μέσα στο δωμάτιο πρέπει να έχει εξαγνιστεί με νερό και καθιερωθεί με ειδικό λιβάνι καθιέρωσης (θεμέλια ιερών τόπων εκκλησιών, μοναστηριών κλπ.) όπως επίσης να διαβαστούν οι ψαλμοί της καθιέρωσης.
δ) Τα δύο λευκά κεριά πρέπει να είναι διάρκειας 24 ωρών και να αντικαθιστώνται πριν σβήσουν ώστε καθ’ όλη τη διάρκεια της τελετής να έχουμε προστασία.
ε) Όλα τα υπόλοιπα κεριά να είναι αγνά και να λαδώνονται με σωστό τρόπο, (μέση και πάνω, μέση και κάτω) με ελαιόλαδο.
στ) Η αποχή από το σεξ ή από διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις που θα μας διασπάσουν, είναι δεδομένη και αυτονόητη.
ζ) Επιβάλλεται συναισθηματική και πνευματική ηρεμία. Αντίθετα με τον απλό βωμό όπου το συναίσθημα βοηθάει, εδώ μπορεί να προκαλέσει καταστροφή.
η) Στον απλό βωμό επιδιώκουμε αυτό που θέλουμε να πετύχουμε με βάση τα χρώματα των κεριών, τις θέσεις τους και τη μετακίνηση τους επί του βωμού. Ουσιαστικά πρόκειται για μιμητική τέχνη απλών αντιστοιχιών με στοιχειώδη προσανατολισμό (κατεύθυνση και φορά). Στον επικλησιακό βωμό το αποτέλεσμα που επιθυμούμε, επιδιώκεται διαμέσου των δυνατοτήτων της επικαλούμενης οντότητας και είναι μία αυθεντική πρωτοβάθμια επίκληση.
Κάθε τελετή μπορεί να διαρκέσει 72 ώρες, όταν η επίκληση επαναλαμβάνεται κάθε 8 ώρες και προϋποθέτει 72 ώρες αϋπνία, ενώ αν επαναλαμβάνεται μία φορά την ημέρα μπορεί να διαρκέσει 9 μέρες.
Για να προχωρήσουμε στην επίκληση μίας οντότητας, πρέπει να συλλέξουμε πληροφορίες γι’ αυτή. Όσες περισσότερες πληροφορίες, τόσο το καλύτερο. Οπωσδήποτε όμως πρέπει να γνωρίζουμε το όνομα, το βαθμό της και τη σφραγίδα της.
Ο επικλησιακός βωμός είναι ο πιο απλός και “εύκολος” τρόπος επίκλησης και μας προετοιμάζει για δευτεροβάθμιες επικλήσεις. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμος σε κάποια ερωτικά ή επαγγελματικά θέματα.
Το καλύτερο που θα μπορούσαμε να πετύχουμε με αυτή την τεχνική είναι να αποκτήσουμε γνώση και αποκρυφιστικές δυνάμεις. Πάντα όμως θα πρέπει να θυμόμαστε, ότι οι οντότητες αυτές δεν χαρίζουν τίποτε χωρίς ανταλλάγματα και πρέπει να εξαναγκαστούν από το Θεό, για να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες μας. Για να εξαναγκαστούν χρειάζεται να διαβάζουμε τα σωστά κείμενα, να έχουμε τα κατάλληλα πεντάγραμμα και πάνω απ’ όλα να έχουμε πίστη στον Παντοκράτορα.